Mulla on aika surkea olo fyysisesti tällä hetkellä, mua masentaa, mutta koska päivä oli hauska niin olen hiukan paremmalla tuulella.

 Koska arvostan henkilöitä joita tapaan päivittäin enkä halua heille mitään paksaa niskaan siksi että kirjoitan kaikkea shaibaa elämästäni nettiin, päätin trollauksen vuoksi mainita ystävistä tiettyjen animehahmojen nimillä.

 Tänään oli ystäväni Sayakan leffailta/synttärit. Ne olivat neljältä iltapäivällä, mutta lähdin kaupunkiin jo yhdeltä, koska minun piti hoitaa kaupungilla asioita. Ensiksi ostin apteekista kasvorasvan, sitten menin kauppaan ostamaan illaksi itselleni karkkia ja mangan. Kello taisin tämän jälkeen olla vasta kaksi joten menin kirjastoon hillumaan tunniksi.

 Kirjastossa tartuin vihdoin ja viiemein lähes vihaamaani sarjaan One pieceen.... En kyllä viläkään pidä sarjasta. Okei, okei, huumori osuus sarjassa on ihan hauskaa... Mutta ne rumat hahmot ovat niin rumia... :( Kamalaa olla ihminen jolle ulkonäkö merkkaa aika paljon. Mutta rakkaani ja ystäväni olen aina valinnut/kiintyny luonteen ja persoonan perusteella. Tästäkin tulee mieleen kun ihastuin rakkaaseeni tämän naurettua... En tiedä miksi mutta pääni potkaisi täysin tyhjää sillä hetkellä ja rakkaani nauru jäi mieleeni... Kun sairastuin tästä noin parinviikonpäästä tajusin silloin miten paljon pidänkään rakkaastani ja miksi olin stempannut niin kovasti että näkisin tämän vaikka tiesin että sairastun... Olin silloin onnellinen mutta onneton... Lukio oli juuri alkamassa ja tiesin että eron aika koitti välittömästi... Yllättävää kyllä tällekkään ei ihan oman kaveriporukkani seura ollut täysin merkityksetöntä koska hänen omien sanojensa mukaan hänellä oli ikävä koko porukkaa... Tietenkin olin jo heti mustasukkainen (koska koko porukkani oli 2 tyttöä lisäkseni...) mutta sanoinsinko näin että mustasukkaisuuteni oli aluksi olematonta verrattuna siihen mitä se on nyt...

 Ja se miksi se paheni ei ole omaa syytäni! Ihan rehellisesti sanottuna jos sitä kaikkea shaibaa ei minun ja rakkaani suhteessa olisi koskaan tapahtunu mitä siinä on tapahtunu mikä on osoittanut minulle itselleni minkälaista roskaa olenkaan jos taivaalta esimerkiksi putoaisi jätti tissinen enkeli rakkaalleni... Minun ei tarvitsisi esimerkiksi ajatella edes sellaista paskaa... Mutta ikävä kyllä tämä ei ole ainoa asia mikä mieltäni madaltaa... Katsoo nyt mitä jatkossa tapahtuu, mutta olen aika varma että paska myrsky ei lopu, ei se vain tule loppumaan lähiaikoina... Minua harmittaa kun haluaisin luottaa rakkaaseeni koska rakastan tätä niin jumalottoman paljon että se usein vain kostautuu itselleni kun en tajuan etten voi itkemättä välillä sanoa rakkaalleni että rakastan tätä... Mutta ne kauniit kerrat kun olen yrittänyt luottaa tähän... En mäkään ymmärrä miten vitussa mutta tämä todella on syönyt sanansa ja aivan kuin tahalteen osoittanut minulle että joku/jonkin muu on tälle tärkeämpää kuin minä........... Vaikka asiat äskeisen perusteelta kuulostavatkin että asiat menee mulla aika paskasti seurustelun suhteen jne. en nyt ihan sanoisi niinkään... Voisinpa sanoa että minä olen vain se ongelma kohta siinä miksi suhde menee vituiksi silloin tällöin... SIlti rakkaani on kestänyt mua vaikka olen näin rasittava.... Mä oon vaan niin hirveen kiitollinen että saan olla tän  kanssa.... Mä en todellakaan halua elää ilman tätä... Mä en ees usko että eläisin tällä hetkellä ilma  tätä...

 Joka tapauksessa kun yritin lukea sitä One piecee niin jotkut pikkulissut piti kamalaa möykkää kirjaston nuorten tilassa missä suurinosa mangoista esimerkiksi on ja mukavat nojatuolit sekä sohvat mikä pakotti minut jäämään sinne mölyävien pikkulissujen keskelle. Mutta niin annan ihmisten olla jos he antavat vain minun olla rauhassa... Kuitenkin voitte kai jo arvata että näillä pikkulikoilla oli minulle asiaa... Ilmeisesti joku heistä oli hukannu hanskansa sitten yksi näistä likoista tuli sitten sanomaan minulle jotain hanskastaan... Ilmeisesti tämä pyysi joko apuani hanskansa etsimiseksi taikka sitten tämä tuli kysymään minulta olenko nähnyt tämän hanskoja... Viimeisenä vaihtoehtona epäilen että tämä likka olisi syyllistänyt minua hanskojensa katoamisesta, että olisin pöllinyt ne. Kuitenkin huvittavaa oli että nostin päätäni mangan parista likkojen hymy hyyty ja he totesivat ettei heillä olekkaan asiaa ja lähtivät pois. Taisivat säikähtää erittäin rajattuja silmiäni, sillä päätin harjoitella jälleen kajaalin käyttöä ennen kuin lähdin kaupungille, muutenkin oli jälleen fiiliksiä laittautua hieman, jos oli vähän jotain erikoisempaa luvassa, muutenkin yritän harjoitella kajaalin kunnon käyttöä coneja varten että saisin paremman meikkauksen coneihin silmien osalta kuin ennen.

 Noh, luettuani sen yhden pokkarin One pieceä , huomasin että aikaa on vielä ainakin neljäkymmentä minuuttia joten päätin mennä kurkkimaan josko joku jännä suomalaisen tekemä sarjis olisi ilmestyny aikuisten osastolle jonka voisin lukea. No sieltä löytyikin erityisen  mielenkiintoinen sarjakuva yksinäisyydestä... Jotenkin vaikka se oli aika paskasti piirretty sen symboliikka vetosi paljolti minuun. Kuitenkin tämänkin lukemiseni aikana ne pikkulissut tulivat häiritsemään, olin siirtynyt jälleen nuorten osaston puolelle lukemaan hyvien penkkien takia, koska mukavat nojatuolit olivat vapaina menin sellaiseen rennosti istumaan ja luin kaikessa rauhassa sitä sarjista kunnes ne pikku lissut tuli sinne mesoamaan.

 Yhdelle niistä pikku pissiksistä tuli puhelu ilmeisesti jommalata kummalta vanhemmistaan, pikku pissis vastasi ''Me ollaan yhen mun kaverin pihal'' Siinä vaiheessa nämä pikkupissikset huomasivat kun nostin katseeni heihin... Varmaan säikähtivät että vasikoisin heidät heti. Sitten vähän jälkeen tämän puhelun vanha mies syöksyy nuorten osaston ovelle ja sanoo kovalla äänellä tytöille ''Hei tytöt!'' Kaikki pikkupissiksistä melkein rupesivat kiljumaan ja yrittivät lähteä pakoon (yksi heistä taisikin juosta toisesta ovesta ulos joidenkin hyllyjen taakse piiloon. Tässä vaiheessa voisimme luulla että kyseessa olisi joku pedari tai jotain kunnes mies sanoi ''Älkääs menkö minnekkään! Tulin sanomaan ihan aiheest nyt teille... Haluatteko te oikeasti että kutsun poliisin?''  Ahaa, eli siis huomaa että nämä pikkupissikset eivät ole ihan maailman järkevimpiä tyyppejä, ilmeisesti olivat heitelleet toisten ikkunoihin lumipalloja tai jotain ja huudelleet tyhmiä kaduilla. Ja paljonko heillä oli ikää? Olivat  kaikki silmissäni alle 10 vuotiaita. ALLE 10 VUOTIAITA!!!???!! Ja tuommoisia ihme lissuja jo.... Mihin tää maailma on menossa?

 Okei muistan että tein itsekkin tyhmyyksiä pienenä, mutta ne enemminkin ihan vahingossa, koska en esimerkiksi tiennyt että jonnekkin paikkaan meno olisi ollut niin vakavaa tai sitten että kaikki sanat eivät ole ihan huumoriksikaan kelpuutettavia. Suurin osa kyllä vääryyksistä mitä olen tehnyt on kaiketi väkivaltaisuuteni. Jouduin pienempänä (vaikka nainen olenkin) usein nyrkkitappeluihin eri henkilöiden kanssa, tytöille en koskaan hävinnyt ja heitä harvemmin näkyi vastassani, mutta jooh tuli pari kertaa saatua turpiin. Toisaalta ei ole minun vika jos jollain on niin paha ongelma mua kohtaan että yrittää tirvoa mua turpiin huvin vuoksi kun näkee mut kadulla.

 Mutta kuitenkin lähdin sitten Sayakalle jossain vaiheessa siinä. Sayakan synttäreillä oli minä, hänen ystävänsä Marie ja koulukaverimme Aaren. Oli hauskaa. Katsoimme elokuvan kaksinkarkuteillä, se oli yllättävän hyvä. Sitten pelasimme Wiitä, minut kyllä jouduttiin pakottamaan pelaamaan heidän kanssaan mutta en kadu osallistumistani ollenkaan. Se oli hauskaa... Minulla taitaa olla vain jokin suhtautumis ongelma siihen että rupeaisin pelailemaan porukassa jotain tai ylipäätänsä mitään vaikka lopulta se onkin ollut ihan sika hauskaa. Olen iloinen siitä että kaverit eivät päästäneet mua liusumaan pois pelaamiseen osallistumisesta.

 Paluumatkalla kotiin minua väsytti, oksetti, huippasi,  minun koko kroppaani sattui jne. Fyysinen olo paska mutta fiilis oli hyvä. Mutta jooh, kai mun pitäisi uskaltaa jatkossa osallistua enemmän pitämään kavereiden kanssa hauskaa kun siihen on mahdollisuus jne. Harmi vain että pelaamisen suhteen tämä omalta osaltani menee hiukan reisille koska olen niin paska kaikissa peleissä... :(