Pääsimme jo osaan 3. Sitä saa edustaa

 Mami Tomoe

Siinä teille keltainen, korkkiruuvi, blondi, naisekas, rauhallinen, neitimäinen, teetä hörppivä, tuliaseita käyttävä pueallamagi.

 Katsoin animen Mahou shoujo Madoka Magican noin vuosi sitten, katoin koko animen noin viikossa... Johtuen siitä että alku ei innostanut yhtään... Olin tuolloin ihan maassa (jälleen kerran) varsinkin fanipalvelu tuotti minulle itkua melkein koko ajan ja pyörin kituen lattiallani vähänkin siitä kun jossain näkyi jokin ''täydellinen waifu''. Madokassa tietenkin minua heti rupesi ärsyttämään sen yli pirteys ja söpöys, ja heti alkutunnarista mieleni huusi ''FANIPALVELU, LOLEJA, KALLIILLA BUDJETILLA TEHTYÄ TYHJÄÄ PASKAA!!!''

http://www.youtube.com/watch?v=btNSYi2QMTM Siinä teille ne kaikki op versiot samassa linkissä

Kuitenkin katsottuani sarjan siihen kolmannen jakson järkytyin. Sarjan faniservahtavin tyttö Mami Tomoe tuli Charlotten tappamaksi! Mamin kuolemasta erittäin brutaalin teki se että Mamin pää syötiin ensiksi irti.

Näin lopulta Mamin loppu ruumis tippui korkealta alas ja Charlotte ahmi sen loppuun hetkessä. Tämä oli varmasti taikatyttö historian järkyttävin kolmas jakso. Reaktioni oli hyvin järkyttynyt seuraavan päivän ajan tämän takia... Harmitti kyllä että Mami kuoli, toisaalta olin helpottunut ettei tisseilyä sarjassa enää voinut esiintyä.

 Kuitenkin katsottuani koko sarjan olin aika kiintynyt Mamiin mikä johtui tämän teema kappaleestaan. (Minkä löydätte aiemmasta blokkauksestani.) Se oli samalla iloinen mutta surullinen, tämä sopi tuolloin mielentilaani joka todellakin oli se että kierin lattialla siksi että olin niin sekaisin kaikesta, kaipasin jotain kaunista musiikkia silloin korvilleni. :I

 Minulle tultiin tällä kevät/kesä aikana silloin tällöin ehdottamaan että cossaisin Mamia... Kieltäydyin, sillä Mamilla ei ole koko otsaa peittäviä otsiksia. Suostuin kuitenkin Mamiksi kun aloimme kavereitten kanssa suunnittelemaan Puealla magi ryhmä cosplaytä. Yhtäkkiä kun cosplay ryhmämme henkilöistä kieltäytyikin lähes kaikki ja varmoiksi jäimme vain minun osuuteni ja Sayaka, niin päätin vaihtaa hahmoni Kyoukoon... Nyt kuitenkin taas vaihdoin sen Mamiin, koska totesin että tykkään Mamista enemmän kuin Kyoukosta ja Mamin cossiminen voisi olla hauskempaa toisaalta työläämpää.

  Mutta eiköhän tämä tästä, tuota kuitenkin cossin ensi kesänä.

 Kuitenkin Mamista. Mamia ei onneksi oltu tehty mitään hirveätä pervojen tiirailun kohdetta sarjassa. Ja ylläripylläri ei ole yhtään outoa että Mamilla on ihan rutosti faneja.

 Ei mulla ole paljoa sanomista oikein mamista sinänsä, muuta kuin vain sen että kaikki ei ole välttämättä sitä miltä näyttää.