Toisen oppitunnin jälkeen opettaja sanoi jotain läksyksi, en saanut ihan selvää mitä hän sanoi joten menin tunnin jälkeen kysymymään tältä mitä tuli läksyksi. Opettajamme puhui vain englantia koska oli brittiläinen. Hän oli mukava, nainen, ja rauhallinen mutta hän myös osasi olla napakka. Nainen kertoi hymyillen minulle läksyn, sain onneksi selvää että läksynä oli tarkkailla oxfordilaisten pukeutumista ja verrata sitä oman maansa vaatetus tyyliin. Opettaja kysyi onko minulla kaikki hyvin sen jälkeen. Sanoin että joo ja kiitos. Sitten juoksinkin vessaan koska itse hillintäni hajosi täydellisesti ja rupesin itkemään. 

 10 minuuttia vessassa rauhoituttuani menin ulos koulurakennuksesta missä Yama minua kärttyisesti odotti, vaikkakin hänkin huomasi ettei kaikki ole okei, joten antoi asian olla. Sitten lähdimme isäntäperheen kodille. Kun löysimme sinne huomasimme että ovi oli lukossa, ainoa avain sisään oli Eritsulla, joka oli jäänyt jonnekkin espanjalaisten ystäviensä kanssa hengaamaan. SItten istuimme Yaman kanssa molemmat ulko oven edessä kuset housussa lähes tulkoon kun luultiin että Emma olisi vihainen meille ku oltiin periaattees hukattu Eritsu, kun meidän piti yhessä tulla kotiin + meidän piti kai odottaa Emmaa vielä koulunpihalla että tämä tulisi hakemaan meidät.

 Yhtäkkiä Emma tuli taksilla perheineen kaupasta. Kun Emma nousi taksista Yama ja minä melkein heti aloitimme pyytelemään anteeksi, Emma onneksi oli itsekkin unohtanut että tämän tulisi hakea meidät koulusta ja kaikki oli hyvin.

 Emma alkoi laittamaan ruokaa, juttelimme sillä välin Yaman kanssa, mietimme kuset housuissa taas missä Eritsu on. Illalla oli tervetuliais juhlat/disko jonne kaikkien oli määrä osallistua. Kukaan meistä ei saanut Eritsuun yhteyttä, kaiken lisäksi huomasimme pian syyksi sen että Eritsu oli unohtanut kännykkänsä sängyllensä, kaiken lisäksi kännykkä oli poissa päältä.

 Jossain välissä Eritsu tuli isäntäperheen talolle, huokaisimme kaikki helpotuksesta. Istuin sohvalla Emman lapsien kanssa ja katselin telkkaria. Yhtäkkiä Emma toi minulle kännykkäänsä, ja sanoi että joku kaipaa minua vastasin puhelimeen nimelläni, yhtäkkiä puhelimesta rupesi kuulumaan hysteeristä espanjalaista puhetta, olin silleen 'ex kuse mua?' Sit tajusin että siellä toisteltiin Eritsun nimeä, vein kännyn Eritsulle. Eritsu rupesi sen puhelun jälkeen itkemään hysteerisesti, koska Eritsu ei ollut saapumisensa Britteihin jälkeen ollut ilmoittanut perheelleen mitään, joten tämän äiti oli ryypännyt ja oli hyvin huonossa voinnissa. Tilanne kyllä sitten rauhottui, mutta huomaa että espanjalainen huonekaverinne oli aika hulttio.

 Syötyämme nopesti Yaman kanssa huomasimme että meillä oli kiire jo kaupungin keskustaan josta kaikki sitten lähtivät omissa opiskeluryhmissään siihen diskoon... Tietenkin Eritsu oli hemmetin hidas joten jouduimme juoksemaan bussiin, tällöinkin Eritsu juoksi monta metriä takanamme ja huusi että olemme hulluja.

 Päästyämme keskus aukiolle, Yama jätti minut oman onneni nojaan, Eritsukin oli kadonnut johonkin, menin paniikkiin koska en tiennyt missä minun piti olla jne. Kun näin kielikurssi ohjaajia menin heidän luo ja sanoin että olin eksynyt enkä tiiä missä mun pitäis olla, taisin jo ruveta itkemään taas tässä vaiheessa, ohjaajat auttoivat minua lämpimästi... Vaikkakin sillä yhdellä pirtsakalla Ruotsalais ohjaajalla oli hauskaa, hänellä tuli mieleen minusta sailormoon ja sitten hän syötti minulle jaffa suklaapatukoita koska ne kuulemma saa hymyilemään... Tuli taas kauhee possu olo. No oman ryhmän ohjaajani tuli paikalle ja rauhoitteli minua jne. Sitten ryhmäläisenikin kaikki yhtäkkiä tulivat juttelemaan minulle ja tarjosivat seuraansa jne... Kilttiä... D:

 Diskossa ei oltu kauaa ja minä ja Yama lähdettiin Linkinperässä sieltä bussi pysäkille jne. Jotta pääsisimme kotiin. Kun tiemme erosi Linkistä, Yama rupesi analysoimaan Eritsua persoonana. Siinä hän useasti vetosi Eritsun paskaan englannin kielen taitoon jne. Sitten sanoin että miksi Eritsu edes tuli kielikurssille jos ei aio oppia englantia. Tähän Yama rupesi rageamaan minulle että muka dissaan Eritsua jne. Sitten lasituin ja sanoin sähähtäen että anteeksi mitä. Sitten Yama säikähti ja piti turpansa kiinni.

Seuraavan kerran ku pölötän tost kielikurssist niin kerron teille siit ku mä ja Yama jouduttiin muuttamaan.