Noniin nyt kirjoitan hahmosta joka vaikutti paljonkin elämääni.

 Noin kaksivuotta sitten tämä hahmo oli melkein ''huspandoni'' sekä roolimallini. Ihailin ihan jumalattomasti tätä hahmoa ja yritin kerätä jopa fanitavaroita tähän hahmoon liittyen. Tämä hahmo on

 Sephiroth

Olin joskus kauan sitten nähnyt kuvia Sephirothista ja kuullut tämän teema musiikin One winged angelin useasti, esimerkiksi kingdom heartsista kun pikkuveljeni sitä kovasti pelasi. Jostain syystä en koskaan ollut jaksanut kiinnittää Sephirothiin erityisemmin huomiota, kunnes vuoden 2009 keväällä katsoin Final fantasy advent children elokuvan jossa kiinnyin heti Kadajiin, Kadaj lopulta muuttui Sephirothiksi (anteeksti spoilerini) koska oli vain kuori joka oli periaatteessa olemassa vain sitä varten että Sephiroth voisi palata takaisin. Kun Kadaj muuttui Sephirothiksi repesin heti kun Sephirothin teema pärähti käyntiin.

http://www.youtube.com/watch?v=EqkF6GhsZMo

Tässä teille se tappelu kokonaisuudessa, tosin englanniksi, ja toisaalta jos luette tätä blogia paljon myöhemmin mitä tuo linkki ei välttämättä enää toimii, Square enix ja sony music ovat hyvin tarkkoja materiaalista mitä esimerkiksi youtubeen tunkee. Tuo video ei siis ole minun.

 Kuitenkin kattokaa nyt miten cool Sephiroth on taistellessaan!!! Harmi ettei tuo ole se japanilainen ääniraita versio, koska kehuisin myös Sephin ääninäyttelijää hyvästä ääninäyttelystä. Kuitenkin jonkun ajan kuluttua tuolloin rupesin fanittamaan Sephirothia halusin tulla samanlaiseksi ja halusin että muutkin huomaavat sen.

 Kuitenkin kuten voimme arvata, kukaan ei todellakaan nähnyt minussa mitään Sephirothin kaltaista ja heti ensimmäiseksi minulle yleensä takerruttiin tähän kohtaan ''Sä oot liian läski Sephirothiksi...'' Jooh... Siis yleensä tällä tarkoitettiin kyllä kasvoja enemmän kuin  että kroppani olisi ollut jokin pallo tai mitään. Usea kyllä tietää että mulla ei oikeasti riittäisi kuin kuukauden kunnon dietti ja että tekisin vatsalihasliikettä että saisin tosi hyvän keskivartalon... Mutta olen turhan laiska siihen... Pitää kai oikeesti jossain vaiheessa vähentää syömistä.

 Mutta kuitenkin Sephirothiin palataan takaisin jälleen. Sephirohin miekka oli tosi IHQ kun sen näki ekan kerran. Se oli niin pitkä ja vaarallisen näköinen että itsekkin halusi samanlaisen (älkääs nyt ajatelko kaksi mielisesti, mä puhun ihan siitä Masamunesta (shushi master masume 2000.)) Tuossa toissa iltana kinasin erään vanhan koulukaverini kanssa siitä onko Sephirothin miekka epäkäytännöllinen jne. En tiedä voitinko tällä kertaa tämänkin väittelyn Sephirothin suhteen (kyllä joudun puollustelemaan Sephirothia useinkin) kun sanoin että Sephiroth on kuitenkin fantasia hahmo, ja sen miekka voi olla jostain ihme materiaalista tehty mikä ei vain hajoa niin herkästi, onhan Sephiroth itsekkin tehty  laboratioriossa.

Pistimpäs tuohon nyt kaikki Sephirothin viralliset profiilit  mitä yleisemmin netistä löytää.

 Kuitenkin kesä alkoi tuolloin 2009 ihan normisti minulla, olin hörähtänyt final fantasyihin ja toivoinkin final fantasy XII'tä syntymäpäivä lahjaksi ja sainkin sen. Harmi etten tuolloin hommannut sitä Final fantasy VII'tä koska olisin mitä luultavammin pelannut sen läpi sinä kesänä. Pikkuveli kuitenkin latasi ks. pelin tietsikalle (itse en sitä tietsikalla alkanut pelaamaan koska se lagitti liikaa) mutta seurasin välillä sivusta kun pikkuveikka pelasi ks. peliä. Pitää kyllä sanoa että katsoin ihan fiilareissani ruutua kun pikselimössö Sephiroth ilmestyi kuvioihin, ah sen pelin krafiikkoja. <3

Kuitenkin, eräs kaverini haukkui koko pukeutumistyylini tuolloin 2009 kesällä... Loukkaannnuin tästä, muutenkin tämä ''kaverini'' pyysi anteeksi heti haukkumisiaan mutta kuitenkin sanoi tyyliin tälleen ''Ei pahalla, mutta tää on totuus, niele se.'' Ja hän muka itse on ulkonäöllisesti upea? Itseasiassa tyylini tuolloin pukeutumisen suhteen oli kuulemma ''romanttinen'' näytti siltä kuulemma usein että olisin menossa treffeille tai jotain, muutenkin kuljin pääpilvissä aina. (Mikä kyllä oli ikävää että totuus oli ettei minulla ollut tuolloin ketään.) Noh tämän idarin haukkumusen takia menetin yö uneni siltä yötä, isosiskoni tuli huoneeseeni noin kello yhden aikaan yöllä hämmästelemään mitä vielä pyörin huoneessani hereillä, kerroin tälle että minun ulkonäköni juuri haukuttiin päästä varpaisiin koska olen niin tylsä kuulemma. Isosisko sitten tähän totesi että menemme sitten helsinkiin viikonpäästä ostamaan minulle uudet vaatteet ja värjätään jollain huomio värill hiukset niin eiköhän sitten kommentit muutu. Noh epäröin hetken, kunnes suostuin tähän (en nukkunu sinä yönä kyllä sitten lopulta silmänräpäystäkään, meinaan random kaverit koulusta tulivat hakemaan minut yöllä ulos. Ja lähdin tietty salaa heidän mukaansa.)

 Kuitenkin voitte arvata miltä sitten näytin loman jälkeen... Olin osanut mustat housut, musta punaisen paidan ja olin värjännyt hiukset hopeiksi.... Sain kuulla heti kommentin siltä tyylini arvostelijalta ''WOW, sä näytät ihan final fantasy hahmolle'' En usko että se oli sarkasmia sillä tämä ei aluksi saanut sanoja suustaan. Muutenkin olin tuolloin koulukiusattu (koska olin koulukiusattu koko peruskouluaikani ajan) niin sain kuulla usein kommenttia joiltain ettei kukaan uskaltanut tulla aukomaan mulle päätä koska näytin vampyyrille. Laitampas tähän nyt itsestäni kuvan siitä ajasta silloin... Tämä kyllä todella paljastaa kuka olen...

Tuo kuva on siis vuoden 2009 alkusyksystä makoilen sängyssä ja otin kuvan siitä sitten. Mutta kuitenkin syy miksi makoilen sängyssä johtuneet kai siitä etttä tuohon aikaan minulle tapahtui vain jotain minkä takia kaikki eneriani oli ihan nollissa... En jaksanut mitään, ja nukahtelin jopa istualteni... Minulla saattoi ja saattaa edelleenkin olla anemia sillä joudun aika ajoin ottamaan rautavalmisteita. Kuitenkin, huomaa kai heti sen että olin tosi kiintynyt Sephirothiin.

 Tein tuolloin kuitenkin kauhean virheen ja leikkasin tapapuoleeni (elleivät olleet pidemmätkin) asti olevat hiukseni lyhyeiksi... Kadun sitä vieläkin, mutta toisaalta hiukseni ovat nykyisin pitkähköt. Mutta jooh, koin hiusteni leikkuun takia että minulta meni uskottavuuteni jne. Kun siis kun leikkasin hiukseni näytin kolmevuotta nuoremmalle.... Päätöstäni kannustivat jotkin kaverini, koska pitivät pitkiä hiuksiani rumina jne.

Kuitenkin tuo vuosi 2009-2010 meni tosi kurjasti.... Se masensi ja musersi minut täysin, koulumeni huonosti, ihmissuhteet kusi, mun viha kasvoi, olin koko ajan surullinen, tuhosin muotojani jatkuvasti syömällä salaa ja sain välillä jotain ihme sekoamis kohtauksia... Enkä saanut edes yhtä animejaksoa katsottua kun nukahin koko ajan. En tiedä vaikuttivatko nämä asiat siihen että aloin lopulta kun kesä 2010 sitten oli lopuillaan muistuttaa jopa Sephirothia. Kieli kurssilla ollessani minulle sanottiin että näytän ihan Sephirothille kun minua katsoo tietystä kuva kulmasta.

 Lukion aloitettuani sain kuulla tätä useaan jopa. Olin iloinen siitä että pääsin tavoitteeseeni, mutta surullinen ettei näin ollut silloin kun olin ihan hulluna Sephirothiin, sillä vuoden 2010 lopulla menetin sydämmeni rakkaalleni, minkä takia en edes enää muista että Sephiroth on keksitty.

Tässä teille kuva muuten jonka otin joskus kameralla tietyn asetuksen kautta itsestäni:

 

Voisi sanoa että häpeän tuota kuvaa, mutta toisaalta se on hyvä esimerkki siitä että minun ulkonäöstä voi löytää jotain Sephin piirteitä...  Useasti minulle on lukion aikana sanottu että minun tulisi cossia Sephirothia, mutta enpähän sitä ole tehnyt, ja usea ihmettelee miksi. En aio crossata kun seurustelen... Muutenkin voisi sanoa että Sephiroth fanitukseni takia aloin käyttäytymään ''miehekkäästi'' siis olen aina kyllä ollut hiukan jätkämäinen mutta kun halusin olla kuin Sephiroth aloin hiukan käyttäytymään kuten tämä... Tästä ei ollut muita ongelmia kuin se että minusta vitsailtiin että olisin oikeasti mies (siihen kyllä vaikutti usea asia miksi se oli näin, sillä käytän lähes aina mekkoja ja hameita, minkä takia transu vitsit ovat yleisiä minusta.) 

 Kuitekan olen iloinen että rakkaani kait hyväksyi tämän Sephiroth höskän minusta. Kuitenkin voin sanoa että kun ihastuin rakkaaseeni Sephiroth fanitukseni laski tooosi paljon heti. Nykysin en oikein välitä edes Sephirothista, nykyisin Sephiroth on vain lempi hahmoni Final fantasyistä. 

 Viime itsenäisyyspäivänä räpsin itsestäni kuvia Eirininä, niin tuli otettua kuva mikä toi joillekkin mieleen Sephirothin

Toisaalta Eiriniä ja Sephirohia on usein crossattu keskenään.

Esimerkiksi tämä seuraava kuva... Anteeksi sen seksismisyys heti ensi alkuun...

 

Kuitenkin en ole kuitenkaan aikeissa cossata Sephirothia. Jätän sen rakkaalleni, jos hän joskus sitten vaivautuu, en kuitenkaan odota että hän tekisi niin, sillä en kuitenkaan halua että hän cossii jotain semmoista mistä ei pidä.

 Menipäs tämä bloggaus taas elämänkerrakseni, toisaalta Sephiroth on ehkä se eniten minuun itseeni vaikuttanein animanga hahmo vaikkei enää olekkaan niin suosiossani kuin joskus vuosina 2009-2010

Gaaah... Enää ei tule mitään mainittavan arvoista mieleen tästä Sephiroth ihkutuksestani... Paitsi sen että mutsi luuli kerran Sephirohin kuvaa mun kuvaks...  Mutta kuitenkin, ihan vain tiedoksi niille jotka kohta tulevat haukkumaan minut wanna beeksi, niin en ole enää Sephiroth friikki, ja minulla ei ollut koskaan aikeissa cossia Sephiä. Tyytyväisiä?

 

''I will... Never be a memory''