Se tunne kun tuntee olevansa fyysisesti pilalla ja henkisesti täysin romuna… Tuntuu että nämä ongelmani vain kasvavat mitä enemmän jaksan elää. Harmi vain, että jotain asioita ei voi eikä kannata elää uudestaan. Toisaalta jos ei elä jotain ikävää asiaa silloin kun se asia tapahtuu, kuitenkin se tulee joskus vastaan vielä ellei sitten ole sokea ja ei kohtaa sitä ongelmaa, mutta se on silti olemassa.
 Tiedän jo nyt että en tule saamaan apua oikein tämän hetkiseen henkiseen olo tilaani keltään, on sinänsä ehkä parempi vain kasvattaa selkä rankaa ja yrittää niellä vihaa ja surua jotta sieto kyky kasvaisi. Kuitenkin niin, mitähän viime aikoina sitten on tapahtunut mistä voisin kertoa…
Pääsiäisloma alkoi…  Perjantaina olin rakkaani kanssa, harmi ettei hän voi muina päivinä kanssani aikaansa viettää, mutta kai se on molemmille sitten parempi, kun itsellänikin olisi paljon kouluun sun muihin juttuihin liittyviä projekteja kesken.  Tänään teen töitä äidilleni jotta saisin illemmalla tilata peruukin Shiemi Moriyama cossiini Ao no exorcistista. Saan lisää sitten tekemistä kun pääsen cossin kimppuun kun olen hankkinut siihen kankaat, samalla hankin osan kankaista mamiin, esimerkiksi Mamin paitaan saan samalla kankaat jos ostan reilummin kangasta Shiemin paitaan. Shiemin kuva jota aion cossia:

Kuitenkin minun pitää ilmeisesti tehdä maanantainakin vielä mutsille töitä jotta saisin rahaa perjantaille kun silloin menen lopputyökurssilaisten kanssa Helsinkiin jonnekkin ihme juttuun, samalla ajattelin ottaa ilon irti Aarenin, Makimashon ja mahdollisesti yhden muunkin kaverin kanssa ja menemme Fantsuihin sekä ehkä myös piipahdamme mangacafessa. Toivon että siitä tulisi hauskaa.
Pitäis työn teon lisäksi jaksaa tehdä läksytkin nyt loman kahtena viimeisenä päivänä, ajattelin että tänään yrittäisin saada Black rock shooter tv animaatiosta tekemäni sarjiksen valmiiksi niin että kääntäisin sen koneella englanniksi ja saisin laitettua nettiin. Yritän myös saada tehtyä Makimasholle luvatun kuvan tämän hahmostaan. Toivon että edes sen kerkeän tehdä. Sitten piirrän vapaanpiirtämisen työni loppuun joihin sain opettajalta lisä aikaa koska olin sairastellut niin paljon. Eli tekemistä on. 
 

 Minun pitäisi myös etsiä tietoa lopputyökurssini portfoliota varten, sekä tehdä esitelmä eräästä nykytaiteilijasta sekä ottaa joku taidesuunta lopputyöhöni… Miksi teen nyt kaiken vasta jälkikäteen? Toisaalta yritän saada jotain aikaiseksi kerrankin.
Kaikkien kuvataidejuttujen lisäksi minun pitäisi vielä tehdä läksyni, todellakin minulla on paljon läksyä. Joka päivä saan noin 2-3 tunniksi illalla läksyä, nykyisin olen alkanut keskittyä enemmän läksyihin että alkaisin päästä lukio kursseja läpi. No jaa eiköhän tämäkin helpota joskus. Huomenna menen kuvaamaan luonto blogiini kuvia, pitää toivoa vain että tietäisin mitä minun sitten oikein pitää kuvata, tähänkin opettaja antoi minulle lisä aikaa… Noh, koko ensi vuosi luonto blogin kuvailua, kai minä siitä jotain tulen joskus oppimaan. 
 

Oh god I’m so dead…
 

http://www.youtube.com/watch?v=ibiPGkeaRDw&list=FLNvRjzjR92UbN-M8NTJrqYA&index=86&feature=plpp_video